skip to Main Content

Hiszünk abban, hogy az emberek, a közösségek, a cégek sikerének kulcsa a helyzethez, a célokhoz, a személyekhez illeszkedő, tökéletes kommunikáció.

A kommunikáció olyan, mint ügynökségünk jelképe, a tangram.

A tangram egy ókori kínai kirakós játék. Látszólag egyszerű. Néhány mértani alakzatot kell összeilleszteni, ám a lehetőségek száma mégis több ezer, és még ma is találnak újakat. Így működik a kommunikáció is. Mindenki ismeri és használja az eszközeit, mégis igazi művészet megtalálni az adott helyzethez legjobban illő kommunikációs megoldásokat.

Mi szenvedélyesen keressük ezeket a tökéletes tangramokat.

PR

Greenboxba költöztünk egy délelőttre – Online sajtótájékoztató tévés módra

Tartottunk már sajtótájékoztatót élőben, online és a kettőt együtt, azaz hibrid sajtóeseményt, ezúttal pedig egy…

Tovább

Marketing Diamond díjat kapott a „Vedd a hazait – Védd a hazait” kampányunk!

A Magyar Marketing Szövetség szervezésében zajló, főként az alacsonyabb marketingbüdzséből gazdálkodók kommunikációs aktivitásait díjazó versenyre idén rekord…

Tovább

2in1 – már nemcsak samponban, hanem sajtótájékoztatóban is

Van, amit nem lehet online csinálni. Mennyiszer mondtuk már ezt! És mennyiszer nem lett igazunk.…

Tovább

Amikor tényleg Sokk a rovar: poloskatérkép 14 ezer válaszadóval

Nekünk nem büdös a munka – szeretjük ezt mondani. De van, amikor nagyon is büdös,…

Tovább

Univer24 – PR fürdőnadrágban

Magyarország legtöbb embert megmozgató uszodai rendezvénye az Univer24, az úszás ünnepe. Az esemény sajtókommunikációs tennivalóit…

Tovább

Szervátültetetten is bajnokok

A Magyar Szervátültetettek Szövetségének 2020 januárja óta dolgozik a KNK. Együttműködésünk első két projektje az…

Tovább

Magyar agrársikerek Romániában

A Malagrow Kft. az agrárium kertészeti ágazatát szolgálja ki magas minőségű biostimulátorokkal. A cég működése…

Tovább

Transzparens intézményi kommunikáció

A KNK 2016 óta dolgozik a Magyar Nemzeti Bank által életre hívott MNB Alapítványnak. A…

Tovább

Social

A kijárási korlátozások feloldását ünnepeljük meg grillezéssel!

A karantén-időszak feloldását és a klasszikus nyári örömökhöz való visszatérést három új grilltermék bevezetésével és…

Tovább

Újabb díjat nyert kampányunk

A Non-food kategória ezüstérmese lett a Trade magazin az „Év legsikeresebb promóciója” versenyén a Magyar…

Tovább

2in1 akció mindenki sütéséhez

A vásárlás teljes összeget rászorulók támogatására váltó kombinált akciót indított a Budafoki élesztő gyártója, amely…

Tovább

Gluténérzékenyen is finomat – főszerepben a gluténérzékeny influencerek

A Cerbona közösségi média oldalain a gluténérzékenység és a Cerbona gluténmentes termékei kerültek a fókuszba…

Tovább

Fóliamentes – a környezettudatos közösség

A Fóliamentes elnevezésű környezettudatos közösséget 2019-ben, a műanyagmentes júliusra időzítve hoztuk létre. Ügyfelünk, a Magyar…

Tovább

#veddahazait, avagy mit tehetünk egymásért válság idején?

A COVID-19 járvány hatásaira tett gyors reakcióként hívtuk életre, a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel közösen,…

Tovább

Finomságok a közösségi médiában

A Cerbona termékei nemcsak Magyarországon, hanem külföldön is nagy népszerűségnek örvendenek. A cégcsoport egészséges finomságait…

Tovább

Brandépítés nemzetközi szinten

Egy új brand bevezetése a nemzetközi piacra mindig izgalmas feladat, hiszen hiába van sok-sok tapasztalatunk…

Tovább

Figyelmes órák a Sió Plázában

2019 tavasza óta kezeli ügynökségünk a Balaton legnagyobb bevásárlóközpontjának, a Sió Plázának közösségi médiamegjelenéseit. Büszkék…

Tovább

1% = 1 Élet

A Magyar Szervátültetettek Szövetsége számára készített “1% = 1 Élet” kampányt szűk határidőn belül, a…

Tovább

Digitális terület

Év Honlapja különdíjat kapott a budaikreativhaz.hu

A Magyar Marketing Szövetség égisze alatt zajló "Az Év Honlapja" verseny minden évben egy fontos…

Tovább

Honlap-üzemeltetés és -fejlesztés

A KNK a kreatív tervezéstől az üzemeltetésen át a tartalomgyártásig részt vesz honlapok és applikációk…

Tovább

Malagrow – egy márka növekedésre tervezve

A Malagrow új honlapjának elkészítését hozzákapcsoltuk egy több csatornán futó marketing- és PR-kampányhoz, így az…

Tovább

Kreatív

Malagrow imázsfilm: Minden a szenvedéllyel kezdődik…

A szenvedély szó hallatán általában elsőként a szerelemre, a testi vágyra vagy valamilyen rendkívül izgalmas…

Tovább

BRADO PROFESSZOR, LEGENDÁS TUDÓSAINK MÉLTÓ UTÓDJA

A kézfertőtlenítés szakértője pozícionálással bevezetett márka weboldalának megújításával párhuzamosan elérkezettnek láttuk az időt arra, hogy a Bradolife egy olyan márkafigurával is gazdagodjon, amely hűen képviseli a brand alapértékeit, és képes mind az ismertség, mind a szerethetőség tekintetében előrelépést generálni.
Tovább

A MAGYAR TERMÉK TÖBB MINT VÉDJEGY

“A hazai az igazi” szlogennel indítottuk útjára a Magyar Termék Nonprofit Kft. 2022. évi kampánysorozatát,…

Tovább

MAGYAR TERMÉKES ÉLÉSKAMRA NYÍLT A NYUGATI TÉRI VILLAMOSMEGÁLLÓBAN

A Magyar Termék Nonprofit Kft. számára tervezett „A mi spájzunk” elnevezésű kampányunkban elsősorban a budapesti, fiatalabb korosztály figyelmét szerettük volna a hazai áruk által képviselt értékekre irányítani.
Tovább

BÜTYKÖLNI SZERETŐ, FELELŐSSÉGTELJES MÉRNÖKÖK A CÉLKERESZTBEN!

A Vitesco Technologies önvezető robotokkal és intelligens rendszerekkel felszerelt debreceni fejlesztőközpontjában dolgozók létszáma a 2019-es indulás óta már több mint 400 főre nőtt.
Tovább

Millió lépés az életért!

Ezzel a címmel hirdettük meg a Magyar Szervátültetettek Szövetségével karöltve azt a társadalmi célú, országos…

Tovább

Esettanulmány videó a Vitesco Technologies sikeres employer branding projektjéről

A járműautomatizálás és a jövő mobilitási megoldásain dolgozó Vitesco Technologies tudatos employer branding stratégiával igyekszik…

Tovább

„Országomat egy patkányirtóért!”

Ha ma élne III. Richárd, lehet, hogy így sóhajtana fel – ennyire kritikus ugyanis a…

Tovább

Sales-támogató edukációs kisfilmek az Univer univerzumából

A kecskeméti székhelyű Univer a világ minden tájára, több mint 250 kereskedelmi partner számára értékesít…

Tovább

Biztos védelem a szúnyogok és kullancsok ellen.

Ha gyermekeink és szeretteink védelméről van szó, természetes, hogy a legjobb megoldásra van szükségünk. A…

Tovább

Event

Agrárláz 2022 sajtóeseménnyel egybekötött könyvbemutató

Kihagyhatatlan szakmai tartalom a magyar mezőgazdaság egyik legfontosabb évkönyve, az AGRÁRLÁZ 2022.Az idén megjelent kiadványban…

Tovább

ÜZLETI REGGELIK – Magyar Termék

Töretlenül hiszünk abban, hogy az üzleti reggeli az egyik leghatékonyabb módja a kapcsolatteremtésnek, az üzleti megbeszéléseknek és a partnerkapcsolatok ápolásának.
Tovább

AGÓRA

Az FMCG szektor egyik legfontosabb szakmai eseményének számító Agóra konferenciát, mint márkát, 2018-ban kezdtük el…

Tovább

Rapid Randi – Marketingfórum – Cinema City

Amikor Valentin-nap alkalmából a Magyar Termék Nonprofit kft. szokásos évindító marketingfórumát egy izgalmas Rapid Randivá…

Tovább

KOMAX- THE FUTURE IS NOW

A Komax-Thonauer Kft.-nek a The Future is Now koncepció jegyében megtervezett stand, a MACH-TECH Ipar Napjai 2022 kiállításon elnyerte a „Legszebb Nagystand” díjat.
Tovább

Pillantás a jövőbe – Continental Mesterséges Intelligencia Központ megnyitó

A Continental 2019-ben nyitotta meg Mesterséges Intelligencia Központját Budapesten. A sajtó, a vállalat legnagyobb partnerei…

Tovább

A flottaértékesítés „sikeres” receptje

A flottaértékesítés vállalati célcsoportját nagyon nehéz általános kampányokkal megcélozni. Médiafogyasztási és üzletviteli szokásaik alapján a…

Tovább

Hogyan terjeszd ki ügyfeled szakmai elismertségét…

... a szektorán kívülre is? Hogyan növeld a reputációját azok körében is, akik még egyszer…

Tovább

Az ország talán legizgalmasabb zárt klubja – csak nőknek!

Vannak „SZERELEM-projektek". A N.Ő.K. Klub ilyen. A N.Ő.K. Klub egy „spontán” szerveződésű eseménysorozat, ahol elfelejtjük,…

Tovább

Médiatervezés, vásárlás

Hazai Termékek Hónapja 2021

Augusztus a Hazai Termékek Hónapja lett. Hiszen kell egy olyan hónap… ... amikor a Hazai…

Tovább
Back To Top