Hiszünk abban, hogy az emberek, a közösségek, a cégek sikerének kulcsa a helyzethez, a célokhoz, a személyekhez illeszkedő, tökéletes kommunikáció.
A kommunikáció olyan, mint ügynökségünk jelképe, a tangram.
A tangram egy ókori kínai kirakós játék. Látszólag egyszerű. Néhány mértani alakzatot kell összeilleszteni, ám a lehetőségek száma mégis több ezer, és még ma is találnak újakat. Így működik a kommunikáció is. Mindenki ismeri és használja az eszközeit, mégis igazi művészet megtalálni az adott helyzethez legjobban illő kommunikációs megoldásokat.
Mi szenvedélyesen keressük ezeket a tökéletes tangramokat.
PR
Greenboxba költöztünk egy délelőttre – Online sajtótájékoztató tévés módra
Tartottunk már sajtótájékoztatót élőben, online és a kettőt együtt, azaz hibrid sajtóeseményt, ezúttal pedig egy…
Marketing Diamond díjat kapott a „Vedd a hazait – Védd a hazait” kampányunk!
A Magyar Marketing Szövetség szervezésében zajló, főként az alacsonyabb marketingbüdzséből gazdálkodók kommunikációs aktivitásait díjazó versenyre idén rekord…
2in1 – már nemcsak samponban, hanem sajtótájékoztatóban is
Van, amit nem lehet online csinálni. Mennyiszer mondtuk már ezt! És mennyiszer nem lett igazunk.…
Amikor tényleg Sokk a rovar: poloskatérkép 14 ezer válaszadóval
Nekünk nem büdös a munka – szeretjük ezt mondani. De van, amikor nagyon is büdös,…
Univer24 – PR fürdőnadrágban
Magyarország legtöbb embert megmozgató uszodai rendezvénye az Univer24, az úszás ünnepe. Az esemény sajtókommunikációs tennivalóit…
Szervátültetetten is bajnokok
A Magyar Szervátültetettek Szövetségének 2020 januárja óta dolgozik a KNK. Együttműködésünk első két projektje az…
Magyar agrársikerek Romániában
A Malagrow Kft. az agrárium kertészeti ágazatát szolgálja ki magas minőségű biostimulátorokkal. A cég működése…
Transzparens intézményi kommunikáció
A KNK 2016 óta dolgozik a Magyar Nemzeti Bank által életre hívott MNB Alapítványnak. A…
Social
A kijárási korlátozások feloldását ünnepeljük meg grillezéssel!
A karantén-időszak feloldását és a klasszikus nyári örömökhöz való visszatérést három új grilltermék bevezetésével és…
Újabb díjat nyert kampányunk
A Non-food kategória ezüstérmese lett a Trade magazin az „Év legsikeresebb promóciója” versenyén a Magyar…
2in1 akció mindenki sütéséhez
A vásárlás teljes összeget rászorulók támogatására váltó kombinált akciót indított a Budafoki élesztő gyártója, amely…
Gluténérzékenyen is finomat – főszerepben a gluténérzékeny influencerek
A Cerbona közösségi média oldalain a gluténérzékenység és a Cerbona gluténmentes termékei kerültek a fókuszba…
Fóliamentes – a környezettudatos közösség
A Fóliamentes elnevezésű környezettudatos közösséget 2019-ben, a műanyagmentes júliusra időzítve hoztuk létre. Ügyfelünk, a Magyar…
#veddahazait, avagy mit tehetünk egymásért válság idején?
A COVID-19 járvány hatásaira tett gyors reakcióként hívtuk életre, a Magyar Termék Nonprofit Kft.-vel közösen,…
Finomságok a közösségi médiában
A Cerbona termékei nemcsak Magyarországon, hanem külföldön is nagy népszerűségnek örvendenek. A cégcsoport egészséges finomságait…
Brandépítés nemzetközi szinten
Egy új brand bevezetése a nemzetközi piacra mindig izgalmas feladat, hiszen hiába van sok-sok tapasztalatunk…
Figyelmes órák a Sió Plázában
2019 tavasza óta kezeli ügynökségünk a Balaton legnagyobb bevásárlóközpontjának, a Sió Plázának közösségi médiamegjelenéseit. Büszkék…
1% = 1 Élet
A Magyar Szervátültetettek Szövetsége számára készített “1% = 1 Élet” kampányt szűk határidőn belül, a…
Digitális terület
Év Honlapja különdíjat kapott a budaikreativhaz.hu
A Magyar Marketing Szövetség égisze alatt zajló "Az Év Honlapja" verseny minden évben egy fontos…
Honlap-üzemeltetés és -fejlesztés
A KNK a kreatív tervezéstől az üzemeltetésen át a tartalomgyártásig részt vesz honlapok és applikációk…
Malagrow – egy márka növekedésre tervezve
A Malagrow új honlapjának elkészítését hozzákapcsoltuk egy több csatornán futó marketing- és PR-kampányhoz, így az…
Kreatív
Malagrow imázsfilm: Minden a szenvedéllyel kezdődik…
A szenvedély szó hallatán általában elsőként a szerelemre, a testi vágyra vagy valamilyen rendkívül izgalmas…
BRADO PROFESSZOR, LEGENDÁS TUDÓSAINK MÉLTÓ UTÓDJA
A MAGYAR TERMÉK TÖBB MINT VÉDJEGY
“A hazai az igazi” szlogennel indítottuk útjára a Magyar Termék Nonprofit Kft. 2022. évi kampánysorozatát,…
MAGYAR TERMÉKES ÉLÉSKAMRA NYÍLT A NYUGATI TÉRI VILLAMOSMEGÁLLÓBAN
BÜTYKÖLNI SZERETŐ, FELELŐSSÉGTELJES MÉRNÖKÖK A CÉLKERESZTBEN!
Millió lépés az életért!
Ezzel a címmel hirdettük meg a Magyar Szervátültetettek Szövetségével karöltve azt a társadalmi célú, országos…
Esettanulmány videó a Vitesco Technologies sikeres employer branding projektjéről
A járműautomatizálás és a jövő mobilitási megoldásain dolgozó Vitesco Technologies tudatos employer branding stratégiával igyekszik…
„Országomat egy patkányirtóért!”
Ha ma élne III. Richárd, lehet, hogy így sóhajtana fel – ennyire kritikus ugyanis a…
Sales-támogató edukációs kisfilmek az Univer univerzumából
A kecskeméti székhelyű Univer a világ minden tájára, több mint 250 kereskedelmi partner számára értékesít…
Biztos védelem a szúnyogok és kullancsok ellen.
Ha gyermekeink és szeretteink védelméről van szó, természetes, hogy a legjobb megoldásra van szükségünk. A…
Event
Agrárláz 2022 sajtóeseménnyel egybekötött könyvbemutató
Kihagyhatatlan szakmai tartalom a magyar mezőgazdaság egyik legfontosabb évkönyve, az AGRÁRLÁZ 2022.Az idén megjelent kiadványban…
ÜZLETI REGGELIK – Magyar Termék
Rapid Randi – Marketingfórum – Cinema City
Amikor Valentin-nap alkalmából a Magyar Termék Nonprofit kft. szokásos évindító marketingfórumát egy izgalmas Rapid Randivá…
KOMAX- THE FUTURE IS NOW
Pillantás a jövőbe – Continental Mesterséges Intelligencia Központ megnyitó
A Continental 2019-ben nyitotta meg Mesterséges Intelligencia Központját Budapesten. A sajtó, a vállalat legnagyobb partnerei…
A flottaértékesítés „sikeres” receptje
A flottaértékesítés vállalati célcsoportját nagyon nehéz általános kampányokkal megcélozni. Médiafogyasztási és üzletviteli szokásaik alapján a…
Hogyan terjeszd ki ügyfeled szakmai elismertségét…
... a szektorán kívülre is? Hogyan növeld a reputációját azok körében is, akik még egyszer…
Az ország talán legizgalmasabb zárt klubja – csak nőknek!
Vannak „SZERELEM-projektek". A N.Ő.K. Klub ilyen. A N.Ő.K. Klub egy „spontán” szerveződésű eseménysorozat, ahol elfelejtjük,…
Médiatervezés, vásárlás
Hazai Termékek Hónapja 2021
Augusztus a Hazai Termékek Hónapja lett. Hiszen kell egy olyan hónap… ... amikor a Hazai…