Az ICE megérkezett!
TÖRLEY PEZSGŐPINCÉSZET
A Törley Ice termékbevezető kampányát a KNK egy nem mindennapi gerillakampánnyal indította útjára: május utolsó napjaiban a Millenáris Park területén egy hatalmas méretű; 26 db, egyenként 120 kilós jégtömbből felépített installáció jelent meg. A kezdetben több mint négytonnás, ám napról napra folyamatosan olvadó jégkocka mélyén pedig egy trükkös módon befagyasztott Törley Ice palack lapult. Az olvadó jég köré nyereményjáték is született. A játékban részt vevők a mivanajegben.hu oldalon adhatták le tippjeiket addig, amíg a gigantikus jégkocka jelentős része el nem olvadt, és napvilágra nem került a titok.
Társadalmi felelősségvállalás pogácsába gyúrva
LESAFFRE MAGYARORSZÁG / BUDAFOKI ÉLESZTŐ
Különleges eseménnyel zártuk a Budafoki élesztő gyártója által, a Vakok Állami Intézetének szervezett adománygyűjtő social media kampányunkat. A szociális érzékenység és az empátia hangsúlyozásának jegyében szemléletformáló workshopot és élménysütést tartottunk a Vakok Állami Intézetében, ahol az eseményen jelenlévő újságírók nemcsak hallhattak a látássérültek sajátos világáról, hanem át is élhették azok nehézségeit és kiszolgáltatottságát. Így például szemellenzőben, látásukat teljesen elveszítve kellett kapros-túrós pogácsát sütniük.
A hazaiban több van!
MAGYAR TERMÉK
„A hazaiban több van” címsorral futó kampányunk elsősorban a hazai áruk által képviselt értékekre irányítja rá a figyelmet, azt a fogyasztói insight-ot feszegetve, hogy valójában mit is jelent magyar terméket vásárolni a boltokban.
A reklámkampány kreatív anyagain vizuálisan is belepillanthatunk egy-egy kiválasztott hazai termék belsejébe. A szétnyíló csomagolásokba kerülő, és a hazaiban több van gondolatot képi élményekké formáló illusztrációk elkészítéséhez Arany Rajzszög, illetve Worldwide Logo Design Awards díjas hazai grafikusokat kértünk fel.
Hazai jókívánságok villamosmegállója
MAGYAR TERMÉK
„A hazaiban több van” kampányunk egyik különleges fénypontja volt a budapesti Rákóczi téri, 4-6 villamos megállóban elhelyezett egyedi, full branding installáció, amely minden nap egy-egy “szerencsehozó” jókívánsággal lepte meg az arra közlekedő utasokat. A hazai termékek mögött hazai munkahelyek, családok állnak, és a közös finanszírozás előnyeit kihasználva az országos kampányban a jól ismert, nagy márkák mellett kisebb, feltörekvő gyártók is megjelenéshez juthattak.
Óriások a városban
HAIER EUROPE
Számos világmárkától láthattunk már a közösségi médiában vírusként terjedő videókat, amelyekben nagyvárosok nevezetességeinél tűntek fel termékek, valamilyen abszurd módon. Kreatív csapatunk jóvoltából most Budapest látványosságainál jelentek meg az óriás méretű Haier háztartási gépek. A Haier célja, hogy az amerikai, valamint az ázsiai piacok meghódítása után Európában is a szektor legnagyobb szereplői közé emelkedjen. Ennek szerves része a magyar piacon való megjelenés is, amelynek kommunikációját teljeskörűen ügynökségünk gondozza.
Vidd haza Szekszárdot!
SZEKSZÁRDI BORVIDÉK
Célunk a szekszárdi borturizmus fellendítése, a borszerető közönség idecsábítása, kiszolgálása és élményekkel való ellátása volt. A kommunikáció megújulását szorgalmazva a teljes térség összefogását sikerült elérni. Így új weboldal, új közösségi médiás csatornák és egy vadonatúj applikáció is született, amelyen a borászatok, éttermek, szállások bemutatása is helyet kapott, valamint a jegyvásárlás és szállásfoglalás is néhány kattintással elérhetővé vált.
Az együttműködésben 32 borászat vett részt, akik valamennyien jelentősen megélénkülő borturizmusról és értékesítési növekedésről számoltak be.
Országos, interaktív poloskatérkép
BÁBOLNA BIO
Az országos poloskatérkép létrehozásával a Bábolna Bio megbízásából egy olyan kommunikációs kampányt valósítottunk meg, amely a “citizen science crowdsourcing” módszer alkalmazásával, számos önkéntes adatszolgáltató bevonásával zajlott. Kiemelkedően nagy nyilvánosságot elérve sikerült ráirányítani a figyelmet egy súlyosbodó természeti problémára, és egyben tájékoztatást nyújtani a védekezés lehetőségeiről. Az alkalmazott adatgyűjtési és kommunikációs modell felhasználásával folyamatos crowdsourcing projektek megvalósítása vált lehetővé, és újabb egyedi térképek, felmérések készülhettek a kártevőkről.
Minden a szenvedéllyel kezdődik!
MALAGROW
Kamerákkal, optikákkal, drónokkal és Malagrow-szaktanácsadókkal felszerelkezve eredtünk a hatalmasra növő paprikák és a bő termés súlya alatt roskadozó almafák nyomába. A szolnoki székhelyű Malagrow mezőgazdasági kutató-fejlesztő vállalat több mint két évtizede azon dolgozik, hogy a magyar agrárium képes legyen a legjobb formáját hozni. Büszkék vagyunk rá, hogy ebbe a szenvedélyes küldetésbe a marketing, a kommunikáció, a PR és social média segítségével ügynökségünk is be tudott kapcsolódni.
1% = 1 élet
MAGYAR SZERVÁTÜLTETETTEK SZÖVETSÉGE
A Magyar Szervátültetettek Szövetségének (MSZSZ) készített kampányunk az SZJA 1% felajánlásokról szólt, hiszen az MSZSZ magánszemélyek és vállalatok adományaiból tartja fent magát. A társadalmi célú hirdetéseken különböző korú (20-70 év közötti) transzplantált személyek láthatók olyan pólókban, amelyekről azonnal látszik, hogy mely szervüket kapták donortól. A pólókon lévő szerv-motívumok az anatómiai szervszínezős-mandala illusztrációk stílusában készültek. A kampány fő üzenete: 1 % = 1 élet, amellyel a transzplantáltak személyesen köszönik meg a támogatóknak az esélyt az életre.
A mi spájzunk
MAGYAR TERMÉK
A Magyar Termék számára tervezett „A mi spájzunk” elnevezésű kampányunkban elsősorban a budapesti, fiatalabb korosztály figyelmét szerettük volna a hazai áruk által képviselt értékekre irányítani. A Nyugati pályaudvarnál különféle Magyar Termék védjegyes termékekből egy valódi éléskamrát rendeztünk be a 4-6-os villamos le- és felszálló utasai számára. A spájz polcaira és hűtőszekrényébe jó néhány hazai termék került fel, jórészt valódi 3D csomagolás, illetve dummy termék formájában. A meglepő, és számos érdeklődő tekintetet odavonzó installáció mellett a védjegyes termékek júniusi kampányát további citylight poszterek és social média hirdetések egészítették ki.
The universe of Univer
UNIVER
Az immár több mint 75 éves tradícióval rendelkező Univer számára ügynökségünk több olyan animációs kisfilmet is készített, amelyek fő felhasználási területe a különféle nemzetközi élelmiszeripari kiállítások, trade konferenciák, expók és sales meetingek. Az animációs filmekben egy-egy kiemelt, hungaricumnak számító termék (pl. Erős Pista paprikakrém, paradicsompüré, majonéz) gyártási kulisszatitkaiba pillanthatunk be, könnyed, szórakoztató stílusban.
Igazi Hősöket keresünk!
VITESCO TECHNOLOGIES
A Vitesco Technologies önvezető robotokkal és intelligens rendszerekkel felszerelt debreceni fejlesztőközpontjába közel 100 munkatárs felvételét tervezte. A toborzást segítő kampánnyal ügynökségünk elsősorban a műszaki érdeklődésű, a fenntartható jövő és a tiszta mobilitás iránt elkötelezett fiatalokat és mérnököket megszólította meg.
A kreatív koncepció fókuszában a „bütykölés iránti szenvedély” jelent meg, a képeken a Vitesco Technologies valós, debreceni munkatársai láthatók, kollázs-szerűen behelyezve őket egy-egy autóalkatrész drótvázas technikával készült 3D képére.
KNK
SZÉKHELY: 1025 Budapest,
Törökvész út 126/A.
IRODA: 1025 Budapest,
Törökvész út 33-39.
EMAIL: office@knkpr.hu
TELEFON: +36 20 487 9922