Marketing Gyémánt Díj 2023

A HAZAIBAN TÖBB VAN

A Magyar Termék védjegyes áruk népszerűsítését célzó "A hazaiban több van!" kampányunk 2 kategóriában (Imázs és márkaépítés, valamint Design és kreatív) is Marketing Gyémánt Díjat kapott a Magyar Marketing Szövetségtől. Köszönjük a Magyar Terméknek és mind a 32 hazai terméket gyártó partnernek, akik részt vettek ebben a sikeres kampányban!

Arany Prizma Díj 2023

TÖRLEY ICE

A Törley Ice hazai piaci bevezetése a 2023-as év egyik legjelentősebb újdonsága volt az alkoholos italok piacán. A jégre töltött pezsgő kommunikációjával a KNK a PRizma Kreatív PR-versenyen gerilla- , vírus-, és word-of-mouth kategóriában Arany Prizma díjat nyert.

Ezüst Prizma Díj 2023

TÖRLEY ICE

A Törley Ice hazai piaci bevezetése a 2023-as év egyik legjelentősebb újdonsága volt az alkoholos italok piacán. A jégre töltött pezsgő kommunikációjával a KNK a PRizma Kreatív PR-versenyen termékbevezetés és újrabevezetés kategóriában Ezüst Prizma-díjat nyert.

APEX Event Toplista 2. hely 2023

KNK

A Kreatív magazin minden év elején kihirdeti a kommunikációs szakma toplistáit (aka APEX-listák), amelyek rangsora a különféle hazai és nemzetközi versenyek súlyozott eredményeiből áll össze. Ügynökségünk 2023-ban első alkalommal került fel erre az összesített listára: az 𝐀𝐏𝐄𝐗 𝐄𝐯𝐞𝐧𝐭 𝐓𝐨𝐩𝐥𝐢𝐬𝐭𝐚 𝟐. 𝐡𝐞𝐥𝐲𝐞́𝐧 𝐯𝐞́𝐠𝐞𝐳𝐭𝐮̈𝐧𝐤!

Lollipop Awards Bronz 2023

TÖRLEY ICE

A Törley Ice hazai piaci bevezetése a 2023-as év egyik legjelentősebb újdonsága volt az alkoholos italok piacán. A jégre töltött pezsgő kommunikációjával ügynökségünk a Lollipop Awards-on is sikeresen szerepelt: a PR-megoldások versenyében Bronz díjat kapott.

LolliPop Awards Arany 2022

BUDAFOKI ÉLESZTŐ

A legjobb márkaélményeket és aktivációkat díjazó Lollipop Awards versenyen “Sajtóesemények” kategóriában a Budafoki élesztő megbízásából készített "Társadalmi felelősségvállalás pogácsába gyúrva" c. rendezvényünk Arany Lollipop díjat kapott.

LolliPop Awards DIMSZ különdíj 2022

BUDAFOKI ÉLESZTŐ

A Budafoki élesztő megbízásából készített "Társadalmi felelősségvállalás pogácsába gyúrva" c. rendezvényünk elnyerte az Adatvezérelt Marketing Szövetség (aka DIMSZ) Különdíját is a legjobb márkaélményeket és aktivációkat díjazó Lollipop Awards versenyen.

Ezüst Prizma Díj 2022

BUDAFOKI ÉLESZTŐ

A PRizma Kreatív PR-versenyen sajtóesemények kategóriában Ezüst Prizma díjat nyert a „Társadalmi felelősségvállalás pogácsába gyúrva” címmel a Vakok Állami Intézetében rendezett szemléletformáló workshopunk, amelyen a jelenlévőknek szemellenzőben, látásukat teljesen elveszítve kellett kapros-túrós pogácsát sütniük.

Marketing Gyémánt Díj 2022

MAGYAR TERMÉK

A “Hazai Termékek Spájza” c. közterületi installációs aktivitásunkkal (amelynek keretében egy egész éléskamrát állítottunk fel a 4-6-os villamos Nyugati téri megállójában) Marketing Gyémánt Díjat nyertünk a Magyar Marketing Szövetségtől.

Ipar Napjai Kiállítás - Legszebb Stand 2022

KOMAX THONAUER

Az “Ipar Napjai / Mach-tech” szakkiállításon a KOMAX Thonauer ügyfelünk számára készített “The Future is Now” koncepciónevet viselő alkotásunk kapta a legnagyobb standok kategóriájában a LEGSZEBB STAND díjat.

Arany Prizma Díj 2021

BÁBOLNA BIO - POLOSKATÉRKÉP

A PRizma Kreatív PR-versenyen “Adatvezérelt PR-kampányok” kategóriában Arany Prizma díjat nyert a Bábolna Bio megbízásából készült “Országos, interaktív poloskatérkép” c. projektünk, amelyben a social media közösségbevonó erejére támaszkodva nemcsak feltérképeztük, de valós időben megtekinthetővé is tettük, hogy az ország mely területei és városai érintettek leginkább az invazív poloskafajok támadásaival szemben.

Content Marketing Awards Bronz Díj 2021

BÁBOLNA BIO - POLOSKATÉRKÉP

A Kreatív szaklap által meghirdetett Content Marketing Awards fesztiválon Bronz díjat szereztünk a Bábolna Bio megbízásából készült “Országos, interaktív poloskatérkép” c. munkákkal, amelyben feltérképeztük, és valós időben megtekinthetővé is tettük, hogy az ország mely területei és városai érintettek leginkább az invazív poloskafajok támadásaival szemben.

Az Év Promóciója Ezüst Díj 2020

VEDD A HAZAIT! VÉDD A HAZAIT!

A Trade Magazin által minden évben meghirdetett “Az Év Legsikeresebb Promóciója” versenyen Ezüst díjat kapott a Magyar Termékkel közösen meghirdetett “Vedd a hazait! Védd a hazait!” integrált, 360° marketing kampányunk.

Az Év Honlapja Díj 2020

YBL BUDAI KREATÍV HÁZ

A Magyar Marketing Szövetség égisze alatt zajló “Az Év Honlapja” pályázaton, rekordszámú nevező részvétele mellett, az Ybl Budai Kreatív Ház megbízásából készült weboldal Különdíjban részesült a “Virtuális Kiállítások” c. látványos koncepciójával.

Marketing Gyémánt Díj 2020

VEDD A HAZAIT! VÉDD A HAZAIT!

A Magyar Termékkel közösen meghirdetett “Vedd a hazait! Védd a hazait!” kampányunk Marketing Gyémánt Díjban részesült. A kampányban rendhagyó módon összesen 20 neves hazai gyártó hirdette közös összefogásban, hogy a hazai termékek vásárlásával hazai munkahelyeket, családokat védünk meg.