MAGYAR TERMÉKES ÉLÉSKAMRA NYÍLT A NYUGATI TÉRI VILLAMOSMEGÁLLÓBAN
A Magyar Termék Nonprofit Kft. számára tervezett „A mi spájzunk” elnevezésű kampányunkban elsősorban a budapesti, fiatalabb korosztály figyelmét szerettük volna a hazai áruk által képviselt értékekre irányítani.
A különleges közterületi kampány központi eleme az a “full branding” villamosmegálló volt a Nyugati pályaudvarnál, amelyben a Magyar Termék védjegyes gyártók egy valódi éléskamrát rendeztek be a 4-6-os villamos le-, és felszálló utasai számára. “A mi spájzunk” polcaira és hűtőszekrényébe számos hazai termék került fel, jórészt valódi 3D csomagolás, illetve dummy termék formájában.
A meglepő, és számos érdeklődő tekintetet odavonzó installáció mellett a védjegyes termékek júniusi kampányát további city light poszterek és social média hirdetések egészítették ki.
Külön örömként tartjuk számon, hogy a közös finanszírozás előnyeit kihasználva a jól ismert, nagy márkák mellett kisebb, feltörekvő gyártók is megjelenéshez juthattak „A mi spájzunk” installációban!
Forrás: JCDecaux