skip to Main Content
A MAGYAR TERMÉK TÖBB MINT VÉDJEGY

A MAGYAR TERMÉK TÖBB MINT VÉDJEGY

“A hazai az igazi” szlogennel indítottuk útjára a Magyar Termék Nonprofit Kft. 2022. évi kampánysorozatát, amelyben a fő célunk az volt, hogy felhívjuk a vásárlók figyelmét a megbízhatóan magyar eredetű termékekre, és ezzel erősítsük a tudatos vásárlási szokásokat.  

Az évek óta tartó, biztos stratégiai alapokra helyezett márka-image építés eredményeképpen a szigorúan ellenőrzött, megbízható termékek védjegyének használatára ma már több mint 210 cég terméke jogosult.  

A közös finanszírozásban, különösen költséghatékonyan megvalósult filmek első felében mindig „slice of life” stílusban váltakozó, boldog életképeket láhatunk. A különböző jelenetekben különböző korú és státuszú családok életének érzelemdús (meghitt, vidám, felemelő, romantikus, stb…) pillanatai elevenednek meg – és mindenhol ott szerepel egy-egy IGAZI hazai termék is. 

A filmek második részében pedig minden esetben egy-egy hazai márka kiemelt terméke jelenik meg: életképekben és demo-animációban egyaránt. 

A kampány alapvetően arra a mindennapi insight-ra épül, hogy az emberek manapság sokszor szembesülnek a választék zavarba ejtő bőségével. Viszont valamennyien az IGAZIT keressük! Nincs szükségünk száz házastársra, száz barátra, száz lakásra, száz kutyára, száz védjegyre – csak egyetlenre, az IGAZIra. És ha megtaláltuk az IGAZIT, akiben garantáltan megbízhatunk, akkor ahhoz ragaszkodunk.  

Azaz, ha IGAZI, hazai termelésből származó árut keresünk, akkor a Magyar Termék védjegyeket figyeljük! Mert… a hazai az igazi! Ebben valamennyien megbízhatunk! 

Back To Top