Bevált receptek rovarinvázió ellen
Vége a szúnyogkeltetésnek!
Kevéssé köztudott, de sajnos így van: a lakóhelyünk közvetlen közelében élő, rajtunk élősködő szúnyogok folyamatos keltetéséről, így utánpótlásáról mi magunk (is) gondoskodunk. Ezeknek a gyorsan szaporodó szörnyetegeknek ugyanis a telkünkön vagy a házunk előtt lévő árkok, esővízgyűjtő csatornák, hordók, kerti tavak, csobogók stb… ideális szülőhelyet nyújtanak. Sőt, egy jóllakott, és sajnálatos módon életben hagyott nőstény szúnyognak elég egy némi pangó vízzel rendelkező virágcserép-alátét vagy balkonláda is, hogy petéit lerakhassa.
Az ilyen pangó vizek keletkezését ugyan megakadályozni nem tudjuk, de azt viszont igen, hogy a lerakott szúnyogpetékből csípőszúnyogok fejlődjenek ki. A Bábolna-Bio által gyártott és forgalmazott Protect Szúnyoglárvairtó Tabletta és Permet ugyanis pontosan erre képes.
A termék hatását és használatának módját egy edukatív, de mégis szórakoztató videóban foglaltuk össze. A szolid költségvetésből elkészült, flat-design animációs film gyorsan népszerű lett a Facebookon, így annak terjesztéséhez már a szúnyogoktól szenvedő nagyközönség is tevékenyen hozzájárult. Hiszen a film egyik fontos üzenete volt, hogy “ajánlja szomszédai számára is”!
Barrier – a láthatatlan rovarháló
Ha megkérdeznénk a vízparton nyaraló, vagy a hétvégenként grillpartit szervező, vagy a nyári estéken a teraszon, erkélyen szívesen üldögélő embereket, hogy mire vágynának leginkább, minden bizonnyal előkelő helyen szerepelne egy “láthatatlan rovarháló” beszerzése.
Nem kell Harry Potter varázstudományával rendelkeznünk, hogy szert tegyünk egy ilyen csodaszerre. A Protect Barrier ugyanis nem csupán elpusztítani, de elriasztani is képes a különféle repülő és mászó rovarokat – akár 8 órás “láthatatlan védelmet” biztosítva velük szemben.
A flat-design animációval készült filmecske egyszerűen, mégis nagyszerűen foglalja össze mindazt, amit a termékről tudni kell, miközben épít a reklámpszichológia jól bevált elveire és a “storytelling” jellegű kommunikációs megoldások szabályaira.
A jó termék + jó kommunikáció optimális párosa így válik biztos sikerré – minden márka számára.