skip to Main Content
HAZAI MUNKAHELYEKET VÉDENEK A PLÁZACICÁK, A ROCKEREK, A TOPDIZÁJNEREK, A GEEKEK ÉS MÉG SOKAN MÁSOK

HAZAI MUNKAHELYEKET VÉDENEK A PLÁZACICÁK, A ROCKEREK, A TOPDIZÁJNEREK, A GEEKEK ÉS MÉG SOKAN MÁSOK

A COVID-19 koronavírus járvány nem csupán az egészségünket veszélyezteti, hanem munkahelyek százezreit is. A Magyar Termék Nonprofit Kft. célja, hogy ebben a helyzetben tovább tudatosítsa a társadalmi összefogás jelentőségét: „Ha most a hazai gyártásban készülő termékeket részesítjük előnyben az importtal szemben, azzal magyar munkahelyek tömegét tudjuk megmenteni.” 

Ennek érdekében országos kommunikációs kampányt indítottunk „Vedd a hazait – Védd a hazait!” mottóval. A televíziós reklámfilm-sorozat epizódjaiban olyan tipikus bolti, vásárlás közbeni szituációkat mutatunk, amelyek „elvileg” konfliktust  szülnének: pl. ki áll be az újonnan nyíló kasszához elsőként, kié legyen az utolsó doboz akciós kukoricapehely, vagy a szűk sorból kinek kell kitolatnia, ha ketten nem férnek el… stb… 

A kezdeti konfliktust viszont feloldja az a közös „kapocs”, hogy mindkét fél (akik egyébként szélsőségesen különböző karaktereket képviselnek) hazai terméket vásárolt épp… hiszen lehet, hogy különbözőek vagyunk, lehet, hogy bizonyos kérdésekben ellenkezőképpen gondolkozunk… de egyben egyetértünk! Hiszünk az összefogás erejében, ezért hazai termékeket vásárolunk!” 

A reklámfilmek különböző epizódjaiban összesen 20 db jólismert, hazai gyártó márkája jelenik meg: Cerbona, Bramac, Detki, Tihany camembert, Pick, Csipet ropi, Gyulai, Szarvasi mozzarella, Szamos marcipán, Riska tej, Pápai hús, Terrán, Matrackuckó, Caola, Abonett, Kunsági Éden, Ceres Sütő, Gyermelyi, Nicoflex és Crepto. 

Back To Top