skip to Main Content
A Kijárási Korlátozások Feloldását ünnepeljük Meg Grillezéssel!

A kijárási korlátozások feloldását ünnepeljük meg grillezéssel!

A karantén-időszak feloldását és a klasszikus nyári örömökhöz való visszatérést három új grilltermék bevezetésével és egy országos reklámkampánnyal ünnepli a Wiesbauer-Dunahús. Egy szerencsés fogyasztó még az óriásplakátokon látható, különleges grillsütőt is megnyerheti!

Kampánycél
Megérkezett a jó idő és vele együtt a grillszezon is! A Wiesbauer-Dunahús a hazai grilltermék-piac egyik legjelentősebb szereplője. A márka minden évben kitüntetett figyelemmel gondol a grill szerelmeseire és újabbnál újabb ízeket fejleszt ki a grillrácsokra. 2021. májusában a Wiesbauer-Dunahús egy országos kampánnyal népszerűsíti új grillereit: amelyek immár hawaii, gombás és chilis – sajtos ízekben is megtalálhatóak a boltok hűtőpultjaiban.


Kreatív koncepció
A bezártság és a kijárási tilalom hónapjai után már alig vártuk, hogy végre a szabadban legyünk, és hogy személyesen is találkozhassunk a hosszú ideje csak online, virtuálisan látott barátainkkal. Ezt a felszabadult pillanatot jelenítik meg a májusi országos reklámkampány különböző felületein (óriásplakát, online-hirdetések, social média, promóció) látható anyagok. Az „Újra együtt, barátok között” címsorral futó kampánnyal a Wiesbauer-Dunahús „hivatalosan” is megnyitottnak tekinti a 2021-es grillszezont.
A márka Facebook-oldalán az élelmes rajongók egy kvízkérdéses nyereményjátékban is részt vehetnek egy halomnyi Wiesbauer grillkolbász reményében, sőt különdíjként az óriásplakáton látható (és így említésre méltó, országos ismertségre szert tett) grillsütő is gazdára lel.

Megbízó
Wiesbauer-Dunahús Kft.
Henry Heumann, ügyvezető igazgató

Kreatív és SM ügynökség
KNK PR & Média Kft.
Csuhai Viktória, Director of Digital Opportunities
Torday Gábor, Creative Director
Drajkó E. Orsolya, fotós

Back To Top