skip to Main Content
2in1 Akció Mindenki Sütéséhez

2in1 akció mindenki sütéséhez

A vásárlás teljes összeget rászorulók támogatására váltó kombinált akciót indított a Budafoki élesztő gyártója, amely így lehetőséget ad mindenkinek, hogy mások számára is megélhetővé tegye az otthon sütés örömét.

Kampánycél

A járvány kitörése óta sokkal többen és sokkal többet sütnek otthon. A Budafoki élesztőt gyártó Lesaffre Magyarország Kft. akcióival folyamatosan felhívja a figyelmet az otthoni sütés szeretetére és házi készítésű tészták előnyeire. Az elmúlt egy évben megnőtt a saját ételkészítés népszerűsége, ehhez azonban nem mindenkinek van tapasztalata, megfelelően felszerelt konyhája, sok nélkülöző pedig nem engedheti meg ezt magának. A Lesaffre Magyarország olyan akciót akart indítani, amely egyszerre buzdít az otthoni sütésre, élesztős tészták készítésére, valamint ad lehetőséget a vásárlóknak, hogy ezt minél több rászoruló számára is lehetővé tegyék.

Kreatív koncepció

A Lesaffre Magyarország a kampánycélja megvalósítására olyan, nyereményjátékkal kombinált jótékonysági akciót indított, amelyben a csatlakozó fogyasztók vásárlásuk teljes értékével támogathatják a rászorulókat. Az egyedi 2in1 akcióban a cég vállalja, hogy a támogatási szándékukat regisztráló vásárlók által a Budafoki élesztőre elköltött pénznek megfelelő értékű, sütéshez szükséges terméket ad a nélkülözőknek. A kampányban egy hónapig minden blokk AP-kód eleszto.hu-ra történő feltöltése után két csomag Budafoki szárított élesztőt és a Szécsény-Mill Kft. felajánlásával egy kiló lisztet adnak az Magyar Élelmiszerbank Egyesület hálózatán keresztül a rászorulóknak.

Az akció kreatív koncepciójának alapja a tavaszi megújulás, ami a remények szerint idén a vírushelyzetből való kilábalást is jelenti majd. A kampány üzenete, a Vigyél új életet a konyhádba! kettős jelentéssel bír, mivel egyrészt új konyhaeszközöket lehet megnyerni az akcióban, másrészt pedig újra megnyílik az alkalom a közös sütésekre és sütizésekre. A kampányban való részvétellel mások konyhájába is „új életet vihetünk”, így az élményközösségünkbe olyanokat is bevonhatunk, akiknek erre nem vagy nem mindig van lehetősége.

A vásárlókat a jótékony kódfeltöltésre online és a közösségi médiás eszközökön keresztül buzdítják. A Lesaffre Magyarország Kft. várakozásai szerint májusban több ezer csomag szárított élesztőt és több ezer kiló liszt juthat el az Élelmiszerbankhoz.

Megbízó

Lesaffre Magyarország Kft.

Nagy Etelka marketing vezető

Kreatív és SM ügynökség

KNK PR & Média Kft.

Csuhai Viktória Director of Digital Opportunities

Torday Gábor Creative Director

Kattints ide a cikk elolvasásához!

Back To Top