skip to Main Content
Univer24 – PR Fürdőnadrágban

Univer24 – PR fürdőnadrágban

Magyarország legtöbb embert megmozgató uszodai rendezvénye az Univer24, az úszás ünnepe. Az esemény sajtókommunikációs tennivalóit a KNK PR & Média látja el. Az évek óta teltházas úszófesztiválon a legutóbb egy nap alatt több mint 2600 gyerek és felnőtt vett részt a Kecskeméti Fürdő versenyuszodájában. A rendezvény díszvendége Hosszú Katinka, aki a rajtnál együtt ugrik a vízbe a résztvevőkkel. A bajnoknő az Univer24-en sajtóinterjúkat is ad, így az is a feladatunk, hogy a start után rendelkezésre álló rövid időben lehetőség szerint minden újságírói érdeklődést ki tudjunk elégíteni, miközben már kígyózik a sor Katinka dedikációjáért.

Az Univer24 2019-ben átlépte az országhatárt, hiszen ősszel Kolozsváron is megrendezték, itt is mi voltunk a sajtókommunikáció gazdái. Ekkor is valóságos bravúr kellett ahhoz, hogy Hosszú Katinka eleget tudjon tenni az országos és az erdélyi sajtó összes interjúigényének

Az Univer24 igazi strandpapucsos munka, de még ezt is tudtuk fokozni, hiszen az Iron Swimmel való együttműködésben a Duna Arénában megrendezett sajtó úszókupán Hosszú Katinka a jacuzziban adott interjút azoknak az orgánumoknak, amelyek képviselői beszálltak az úszóversenybe. Mi pedig fürdőnadrágban, a jacuzziból irányítottuk a sajtóforgalmat. Az újságírók itt is megcsodálhatták Katinka állóképességét, hiszen alighanem élete leghosszabb interjúfolyamát csinálta végig, amikor két órán át felváltva nyilatkozott több mint egy tucat tévének, rádiónak, online és printújságnak. Hosszú Katinka áldozatvállalásával sikerült elérnünk, hogy senki se menjen haza a Duna Arénából nyilatkozat nélkül.

Back To Top