skip to Main Content
Transzparens Intézményi Kommunikáció

Transzparens intézményi kommunikáció

A KNK 2016 óta dolgozik a Magyar Nemzeti Bank által életre hívott MNB Alapítványnak. A kommunikáció terén is a teljes transzparenciára törekszünk, így szerteágazó témákban, sokféle csatornán keresztül közvetítjük az üzeneteket.

2020 egyik nagy horderejű sajtókommunikációs „projektje” volt, amikor az MNB Alapítvány vagyonát kezelő Optima Befektetési Zrt. értékesítette a Reno Udvar egy részét. A vevő a nemzetközi hátterű Chi Fu Befektetési Csoport leányvállalata volt. Ezt a három telekből álló ingatlanegyüttest még 2016-ban vásárolta meg az Optima Befektetési Zrt., az összesen közel 7,5 hektáros terület vételára 17,2 milliárd forint volt. Az Optima Befektetési Zrt. 22,8 milliárd forintos értékelés mellett értékesítette részesedésének 60,4 százalékát, ezáltal 3 milliárd forint nyereséget realizált a befektetésen.

Ez a tranzakció nagyon jelentős médiafigyelmet kapott, több hírcsatorna jelentkezett be interjúra, és a teljes gazdasági, üzleti médián végigfutott a hír, főoldalon tartva sokáig az információt.

Back To Top