skip to Main Content
A Flottaértékesítés „sikeres” Receptje

A flottaértékesítés „sikeres” receptje

A flottaértékesítés vállalati célcsoportját nagyon nehéz általános kampányokkal megcélozni. Médiafogyasztási és üzletviteli szokásaik alapján a lokális médián és a lokális eseményeken, szakmai rendezvényeken keresztül lehet költséghatékonyan és célzottan elérni. Ezért a KNK feladata az volt, hogy olyan lokális marketingterveket dolgozzon ki és valósítson meg az OPEL márkakereskedői számára, mely az OPEL hosszú távú márkaépítését és közvetlen értékesítés-támogatását egyaránt szolgálja. Ennek eredménye lett a „Sikeres helyek, helyi sikerek” klub, amelynek keretei között az OPEL márkakereskedők értékesítési területére szabott lokális klubokat építettünk fel. Természetesen a klubok állandó vendége volt a polgármester és a politikai potentátok szűk köre is. A Klub eseményei jelentős helyi PR kommunikációt is kaptak.

Back To Top